KUNGARNA HC Forum

NHL 12 online team play competition

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Arga Motståndare!

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Arga Motståndare! Empty Arga Motståndare! i sön nov 29, 2009 1:38 pm

robban90

robban90
I går mötte vi Skandinavien Stars efter några sec gjorde dom sitt första Glitch mål! och vi tröttnade på dom och lämnade matchen.
Då blev det bombardering av meddelande , jag fick bland annat höra att jag var en inavlad idiot och den sämsta spelaren någonsin och att hela Nhl 10 värden hatade mig *S* .
Väldigt kul att en så obetydlig och dålig spelare rör upp sådana känslor bland super proffsen i Scandinavien Stars!

nu har vi i laget tagit ett gemensamt beslut att Aldrig någonsin möta dom där pajasarna i SS mer . något mer utstuderat glitch lag finns inte i Nhl10! totalt värdelösa på att spela som ett lag men där imot väldigt duktiga på att leta glitchar, i våra ögon är det inte det spelet handlar om utan att försöka spela rolig hockey.
Ett avslutnings ord till spelarna i SS , väx upp ,lär er att kommunicera , ta det hela för vad det är ! ett spel!............
PS när SS startade blev jag tillfrågad om jag ville vara med! konstigt att bjuda in den sämsta någonsin till laget eller hur!.................... Very Happy

2Arga Motståndare! Empty Sv: Arga Motståndare! i sön nov 29, 2009 4:59 pm

mackan

mackan
Jo, dom lär nog vara det absolut tråkigaste laget att möta, på alla sett.

Om dom nu verkligen vill möta oss så tycker jag dom åtminstone kan visa lite hövlighet. Rivalitet mellan svenska lag i all ära, men deras beteende går över gränsen.

I matcherna spelar dom inte speciellt bra, vi blir aldrig "utspelade" av dom, men vi vinner inte heller. Dom är mästare på alla glitch-skott spelet har att erbjuda. Visst, man ser många lag göra glitch-mål då och då, men inget lag gör det i samma utsträckning som SS.

Vi vill spela vanlig hockey helt enkelt, såsom många andra lag, men mot SS verkar det totalt omöjligt. Enda chansen att vinna mot dom vore är att sjunka till deras nivå och börja spela "dirty". Hoppas de övriga svenska klubbarna inser detta också och väljer så som oss att helt enkelt skippa matcher mot Scandinavians Stars.

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet