KUNGARNA HC Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
KUNGARNA HC Forum

NHL 12 online team play competition


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Swedish Pigs - season 1

4 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Swedish Pigs - season 1 Empty Swedish Pigs - season 1 tor dec 31, 2009 1:27 pm

unbroken

unbroken

Rank: 53
Record: 115-44-12
Streak: 6



Senast ändrad av unbroken den fre jan 29, 2010 3:02 pm, ändrad totalt 3 gånger

2Swedish Pigs - season 1 Empty Sv: Swedish Pigs - season 1 fre jan 01, 2010 11:09 am

Vanguard

Vanguard

Kul att se att det går bättre för er nu, testade å lira några matcher själv för någon vecka sen & upptäckte ganska snabbt varför jag tröttnade på spelet Sad

Hoppas ni fortsätter dominera hockeyspelsvärlden Very Happy
//Vg.

3Swedish Pigs - season 1 Empty Sv: Swedish Pigs - season 1 fre jan 01, 2010 1:34 pm

unbroken

unbroken

Kul att höra från dig, ha det gott Smile

4Swedish Pigs - season 1 Empty Sv: Swedish Pigs - season 1 ons jan 06, 2010 11:26 pm

Shimboo

Shimboo

Hallå boys och grattis till framgångarna förra säsongen! Hörde också att ni spöat NOS. Hur kul som helst Very Happy

Ville däremot meddela att jag kommer spela en del för NOS. Har knappt spelat en match i december. Men för några dagar sedan gick jag in för att lira och så fick jag en inbjudan. Jag kommer inte spela speciellt ofta men de var desperata efter fler spelare och jag tänkte testa. Har saknat att spela med några av de gamla Tigrarna där...

Eftersom ni förmodligen kommer att se min gamertag i motståndarlaget ibland så ville jag berätta hur det kommer sig. Men alla lyckönskningar till er! afro

5Swedish Pigs - season 1 Empty Sv: Swedish Pigs - season 1 tor jan 07, 2010 2:22 pm

smortbergs

smortbergs

dont go fratinize with the enemy Twisted Evil

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Liknande ämnen

-

» Pigs On Ice stats

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet