KUNGARNA HC Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
KUNGARNA HC Forum

NHL 12 online team play competition


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Formstatus

5 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Formstatus Empty Formstatus tis okt 27, 2009 9:31 am

Shimboo

Shimboo

Tycker vi spelade bättre än någonsin igår faktiskt. Tyvärr fick vi inte stolparna med oss i de första matcherna men sen släppte det ju!! Very Happy

Vi spöade och dominerade totalt ett lag rankat 74 av bara farten igår. Så.. keep up the good work!

2Formstatus Empty Sv: Formstatus tis okt 27, 2009 1:08 pm

smortbergs

smortbergs

ryktet säger att L7 angels är trötta på att bli spöade av ice monsters och lägger ned laget och byter namn tydligen har redan 7-8 spelare bytt och startat nytt lag.. restrerande gäng byter nog tröjor ikväll . Laughing

3Formstatus Empty Sv: Formstatus tis okt 27, 2009 1:25 pm

unbroken

unbroken

Läst på Angels nyhetssida:

"I sista stund kan vi informera om att vi gjort klart med två riktigt duktiga och rutinerade spelare. Det är Daniel Särkioja och Stefan Eriksson som närmast kommer från Swedish Tigers..."

LOL, hur många matcher spelade de med oss.... Shocked Får de ens använda Swedish Tigers-namnet i sina CV? Cool

Men de lämnar även den klubben, förstår jag när jag läser vidare....lol igen.

4Formstatus Empty Sv: Formstatus tis okt 27, 2009 3:51 pm

Shimboo

Shimboo

Ja, man får väl säga att (med god hjälp av Ivve) det har passerat en och annan spelare genom Tigers Very Happy

5Formstatus Empty Sv: Formstatus ons okt 28, 2009 8:22 am

Shimboo

Shimboo

Ser jag i syne eller var det ett gemensamt speluppehåll för Monsters igår? Tänkte gå in och kolla hur ni skötte er under natten, men till min stora förvåning Shocked så ser jag inga matcher. Eller är det bara EA som har strulat till något kanske...

6Formstatus Empty Sv: Formstatus ons okt 28, 2009 10:38 am

Vanguard

Vanguard

Jag funderade också över det, var inne fram till ~24:00 men det fanns inte underlag för spel å jag var tvungen att gå å lägga mig Sad

7Formstatus Empty Sv: Formstatus ons okt 28, 2009 10:50 am

unbroken

unbroken

Synd om det inte uppfattades i måndags: ivve sa att han skulle vara med sin tjej igår (tis) och jag sa att även jag tänkte ta en day off. Tråkigt om folk väntade på spel, sorry Embarassed Skulle med facit i hand skrivit en rad om det här...

Batterierna är nu fulladdade inför dagens/kvällens/nattens matcher, hoppas samma gäller för ivve (och alla andra!) Twisted Evil

8Formstatus Empty Sv: Formstatus ons okt 28, 2009 12:11 pm

Shimboo

Shimboo

Det hedrar dig Anders att du ber om ursäkt för att du inte var online LOL! Finns det människor som är mer överlåtna till detta spel än dig och Ivve och så Robban förstås? Varje kväll, natt och morgon...

När jag tänker efter så tycker jag att Ivve måste ställa en fråga i forumet och fråga om lov när han ska ta ledigt och vara med flickvännen nästa gång. Nån måtta får det väl ändå vara när man är GM för en klubb som Ice Monsters lol!

9Formstatus Empty Sv: Formstatus ons okt 28, 2009 1:50 pm

unbroken

unbroken

Hehe touché..... geek

Ändå, det finns inget värre (nåja Rolling Eyes ) än när man verkligen ställt sig in på spel, och så finns ingen online.

DETTA SKA EJ UPPREPAS!

10Formstatus Empty Sv: Formstatus tor okt 29, 2009 9:45 am

Shimboo

Shimboo

Hur funkade spelet i går kväll/natt då? Såg att ni iaf vågade er på att möta både Legends Never Die och Purple Cobraz, och det utan mig på planen Exclamation Wink . Då måste spelet ha funkat rätt bra antar jag? Very Happy

11Formstatus Empty Sv: Formstatus tor okt 29, 2009 2:01 pm

unbroken

unbroken

Legends Never Die lyckades vi hyfsat bra mot, vad gäller samlat försvarsspel (1:a prio mot dem Twisted Evil ). När de efter ett tag fattade vår taktik så gjorde de mest soloräder direkt in på mål. Ruggigt framgångsrikt tyvärr....de fintade, snurrade o fan vet allt; alla verkar kunna allt i det laget. Har för mig de vann med 5-2. Men kändes väl som att de kunde spelat med mer skärpa, om de velat. Och vi kunde varit bättre - som vanligt mao Cool

De andra du nämnde var nästan jobbigare, svårt att komma till alls där. 0-2 tror jag?

I övrigt gick det bra, vi passade runt som vanligt. Ändå blev det en sån där 0-1 match till; vi hade 10 min i anfallszon, 28 skott och de hade 2,5 min respektive 6 skott......då tycker jag det är nåt med själva spelet (EA) som är fel No Det händer för ofta helt enkelt...orealistiskt.

12Formstatus Empty Sv: Formstatus tor okt 29, 2009 3:56 pm

ivve83

ivve83

heheh, vi mötte ju nya L7 angels igår ju, och vann över dom igen.

13Formstatus Empty Sv: Formstatus sön nov 01, 2009 1:58 pm

Vanguard

Vanguard

Guldmedalj blev det ivf, samt en 116:e plats (Kritik till Anders för pessimistiska nyheter som påstod att vi hamnade på 117:e plats :p )

Det är får väl sägas vara ganska bra ändå, vi har juh trotts allt haft endel svackor vissa kvällar. Förhoppningsvis blir de färre nästa säsong Smile

Sponsored content



Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet